Garantie & Klachten

Garantie

Wij doen er alles aan om onze producten in topconditie aan je te leveren. Toch kan het voorkomen dat er iets stuk gaat tijdens het vervoeren of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op de garantie. Wettelijk ben je verplicht een gebrek binnen twee maanden na constatering bij ons te melden. Wanneer het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Melden kan via: info@mira-mira.nl.
Of via onze contact pagina.

Klachten

Wij doen onze uiterste best voor onze klanten en zouden het vervelend vinden als je een klacht hebt over onze dienstverlening. Mocht dit het geval zijn dan kun je deze klacht per mail naar info@mira-mira.nl aan ons kenbaar maken. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen in behandeling nemen en proberen de klacht naar ieders tevredenheid af te handelen. Als we meer tijd nodig hebben om inhoudelijk op de klacht te kunnen reageren, dan informeren we je hierover.

Als we niet samen tot een oplossing kunnen komen, dan is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht hier te deponeren.